Dacă ai o firmă care prestează servicii sau îți obții clienții prin rularea campaniilor de către o agenție, sau poate chiar de dvs., care au ca obiectiv evenimentul Lead este important să știm cât de repede și cum să îi contactăm.
Când să contactăm Lead-urile?
Este important să contactăm Lead-uri în cel mai scurt timp posibil. Un interval orar adecvat pentru contactarea lor:
Telefonic: 10:00-20:00
Mesaj / Email: 07:00-22:00
Contactându-i într-un timp cât mai scurt înseamă ca sunt mai multe șanse mari ca aceștia să fie încă interesați de serviciile noastre, astfel având o șansă mai mare ca Lead-ul să se transforme în vânzare. După un studiu de caz făcut de către noi, am observat că 50% din persoane își păstrează decizia în maxim 24 de ore, 30% în 48 de ore, iar restul de 20% între 48 și 72 de ore (aceștia sunt cei care sunt 100% hotărâți atunci când au completat formularul).